åker snart:)

hejsan alla som läser min blogg, jag sitter här med färg i håret, har precis packat allt klart kommer inte kunna shoppa så mycke, jag har fått 500 kr av anders 300 av ela och 300 kr av mamma tack så mycke :) i morgon åker vi halv 10 och vårat plan går 12:50 och  inte 12:05 :D daniela gick hem för ett tag sen och vi hade cyklat upp hit va faktist kul hahah och de kom emosar och bah trampa så skrek jag emosar dom bah fortsatte sen jag bah ska ni inte skära er dom blev helt tysta:)  haha lite kul faktist. snart ska jag skölja ut färgen ut mitt hår ses sen och jag har bett linnea ,ellinor och daniela att skriva i bloggen hopas de blir några inlägg i allafal. jag kommer nog fixa några puss och kram!<3


 haha daniela och emie när dom va små, httade på datan:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0