asso gud!

jag har bara en liten sak jag måste säga, casy fredrik och typ robbin i våran skola e så himla jobbiga! typ slåss men värsta snöret på benen as ont och så typ stog dom emot mej så jag inte kunde gå uvon blev skit sur hahah, så vi( jag och jennifer)  sprang ner till toaletterna innan dom såg oss,. men så stog dom och knackade och bah VEM? VEM? VEM?  och kastade in vatten man bah moget?  puss & kram en sak till. hur kan jag missa träningen 2 gånger irad´? förra gången böt dom tid och nu plan. usch fett jobbiga!


Dagens frisyr: Plattat
Dagens outfit: jeans och en tröja
Dagens planer: (träning) och vara med amar
Dagens köpa: bliss och bulle:)
Dagens vill ha: PENGAR MYCKE PENGAR!
Dagens måste:  pengar
Dagens dryck: vatten
Dagens frukost: äggröra äpple och paprika
Dagens lunch: tackos
Dagens humör: Bättre.
Dagens saknad: linda&regina
Dagens bästa:victoria!

Kommentarer
Postat av: regina

saknar dig också victoria!

2009-04-28 @ 20:15:55
URL: http://reginaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg gumman <3

2009-04-29 @ 20:43:32
Postat av: Anonym

fin blogg gumman <3

2009-04-29 @ 20:43:47
Postat av: victoria

hah tack:D

2009-04-29 @ 21:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0