atlantis

hejsan, nu har jag suttit vid datan ett tag men e nästan genom blöt. i dag va jag och jennifer på atlantis. atlantis e ett badhus med massa kanor och sånt =) vi hade skit kul! vattnet va klår och de gör så himla ont i ögonen när man får vatten i ögonen. snart ska vi bada eftersom vi inte gjorde de där.men jennifer e ute och solar men jag hatar att bli för varm! jag vet inte varför men att bli svettig och allt? jag blir hälre brun när man bada eller något. i morgon kommer de inte bli ett ända inlägg tror jag eftersom vi ska upp 6 ;O vi ska hinna med planet som går jag vet inte när men vi e framme i stockholm 12:50 då har vi altså åkt flygplan i 6 timmar drygt och sen samma dag ska jag upp till fjällen som tar 8 timmar 8+6=14 timmar ska jag spendera i flyg och bil i morgon ;O så skriv mycke sms! om ni inte har nummer skriv till mej på playahead. puss och kram ses om 1 vecka och någon dag puss<3

shopping centrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0