dagens.

hejsan bloggen, i dag kan jag bara sitta vid daton i en och en halv timme. alltså tiden tar slut 20:15 . i dag har jag åkt skidor som ett missfoster. de e så himla fult med hjälm? aah jag behövde ha de och glasögon ;o såg ut som värsta tönten haha, i dag har de inte varit soligt men eftersom ögonen e röda måste dom vara på. (solglasögonen) när vi kom hem så började jag plugga på historian. efter ett tag förhörde mats mej, jag kunde nästan allt :D första gången jag tränade också (: efter de stack jag upp hit med daton i handen och började leta blogg namn? men inget fanns ( suck ) i bakgrunden hade jag vänner, men de kom några små barn och satte på Disney Channel. så nu ere brandy och herr Morris i bakgrunden lite svårt att koncentrera sej hah.  ska hem snart och då ska vi spela barn geni, jag hatar de jag vinner oftast men de  e så himla tråkigt ;o i kväll ere ju Grays anatomy glöm inte de. i går missade jag dubbelavsnitten av dhw eftersom de va fotbolls match Liverpool mot manchester tror jag men liver pool vann eftersom mats dansade runt hela kvällen. men puss och kram, skriver mera i morgon ( åker snart hem och då kommer de bilder;)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0