fjäll toppen

hejsan alla läsare.sitter i biljard hallen och har jusst förlorat en biljard match. i dag vare en slö morgon. jag halv vaknade 8 och sen blev jag pigg 9. då blev de frulle ett ägg och lite kellogs socker flingor kom ner i magen. runt 10 åkte vi till backen och började åka de går faktist skit bra för mej nu. har åkt från toppen skit många gånger. senare på dagen blev jag så trött och lite varm så jag tog av mej min a termobyxor och typ ramlade hela tiden hihi. mina ögpn kommer typ bli utorkade. dom e helt röda så ser ut som jag e skit sur hah. när vi kom hem såg man att jag va helt rosa i mitt fejs. men de kommer bli brunt så jag kanske slipper ha puder i skolan =)   har inte så mycke mer att berätta. hare så kul i skolan i morgon HAHAHAH! puss och kram
                               
                                 
hah nu hare tagit typ 1 timme att ta dom bilderna för dom har en
webbkamera som uppdtaeras typ varje 20:e minut, allt för lite bilder

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=196356

samla poäng och få presentkort på hm eller kicks!

2009-04-14 @ 14:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0