hemma :D

hejsan allt folk. nu e jag hemma från min 16 dagars semester.  8 dagar i Tyskland och 8 i fjällen. jag har haft de skit bra under veckorna som har gått, i går kväll blev de en lång resa den blev 10 timmar istället för 8 . de började att jag fick låna Emils super mario och spelade lite sen tröttnade jag och då började mats sätta på musik. jag älskar hans bil. när man har högt på så dunkar de i sätena ;D lite senare tog jag upp min bok ( om jag kunde drömma) twilight boken.jag läste ett tag och sen somnade jag. ganska skönt. när jag vaknade i morse vare bara att springa upp eftersom om man vaknar efter den andre får man inte bestämma någon kanal på TV hah så båda sprang upp men jag van:D då spelade vi guitar hero, hihi sen åkte vi hem till haninge. jag sitter liksom hem en lördag och har tråkigt, ska ringa runt lite  kanske hittar något att göra. shit vad länge sen de va jag ladda upp min bilder på datan;O  jag har bilder i min kamera från förra året. men i dag kommer bilder, jussde snart ere jul för mej (a) eftersom vi inte firade jul med min pappa när man skulle de så ska vi göra de nu. haha, jag har redan skrivigt min önskelista :)

1.photoshop
2. 2x pink biljetter jag & jennifer
3. peak tröja
4.twilight filmen




 lite bilder från spat

flygplatsen






berlinmuren





första dagen

klockan halv sju på morgonen, ni förstår mog varför man ser ut så här?


adidas:)

suddig bild på adidas shoppen

inne i adidas






fjällen bilderna( mycke mindre än tyskland)

lennart mats mamma kicki och emil

liften:)

typ när jag ramlade i liften

mina skidor ;)

liften där vi bor ( jag sitter ner den  e så himla kort)

jag håller för mitt hår för de e så himla fult, nu ser man att jkag e röd i ögognen fast de va värre förut:)

alla bilder hoppas de inte va för mycke hahah men jag ska åka till danielas pappa med hon och så ska vi nog sova där ses sen puss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0