hos daniela

nu e jag hos Daniela vi har just ätit en pizza och muffins (: de va super gott. i skolan har vi har inte gjort något speciellt vi hade venisage då kom typ två föredrar haha, så jag och Jennifer åt alla popcorn hihi  :) sen hade vi gympa då hade i tråkig gymnastik jag va sämst! sen haha skulle jag duscha så klart då kommer linne in där man duschar med sina kläder för att säga något och jag och Jennifer bah puttar in henne i allt vatten så hon blev skit blöt :D sen så gick jag och Jennifer hem till Daniela och hon fortsatte hem, vi gav varandra den längsta kramen ever! nu ska jag hjälpa Daniela med att fixa något puss och kram<3 




 sommar!<3

Kommentarer
Postat av: sofiauu

asså linnea är typ snyggast i världen .

hur kan ni göra så mot henne två minderåriga ´tjejer -. ja förbanna dej

2009-04-03 @ 19:46:42
Postat av: victoria

hahah, linnea ere du? hahah vadå minderåriga? hon e fan lika gammal hahahahahahah!

2009-04-03 @ 22:02:03
Postat av: lnneea

vaaaaa? :O

nej verkligen inte?

2009-04-17 @ 17:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0