idag åker jag hem!

hejsan , som rubriken säger så åker jag faktist hem i dag, i går så hann jag inte skriva i bloggen förlåt. aja jag kan i allfall berätta hur dagen i går och i dag har varit? i går vare skönt väder vi satt ute i våran lilla koja eller vad man ska kalla de. när jag skulle åka liften så åkte jag ända uppoch jag skulle släppa den, då fastnar min vante i liften så den åker ett helt varv runt . och de hände 2 gånger :$ hahah lite pinsamt bara. i dag vare skit väder! de blåste hela tiden, när vi va på toppen jag blåste omkull typ hundra gånger!? as jobbigt. aja nu har jag packat och fixat klart ska snart åka till gnesta, de tar 8 timmarhem . då e vi framme ungerfär 11. så kommer nog sova lite i bilen. måste säga att jennifer ska krya på sej hon har blivigt stämplad och brytigt tån. puss på er alla. nästa vecka blire massa inlägg kraam victoria

jag älskar dej
( jag och jennifer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0