jennifer SKÖNAST!

guud i går va jag ju med jennifer och nathalie? aah jennifer berättade en skit kul grej när hon va liten. hahah

för länge sen jennifer ute på haloween och gick bus eller godis. då knackade hon på några och dom öppnade  inte, och hon hade inget bus med sej. så hon stack hem och skrev en lapp och la den i deras brevlåda;
JAG SKA DÖDA DEJ!


hahah e inte den rolig?´hahah nathalie låg och garvade typ i 3 minuter. i dag vere fett skönt i skolan, vi slutade 2. bara slapp lektioner, innan idrotten ville jag och jennifer ha pengar så vi gick och tiggde lite här och där, vi bah knackade på hos hampus klassrum hans fröken bah vad vill ni hampus 
vi: eeh, vi vill låna hans busskort
hon: okeej
 och så står hon kvar när vi ska fråga hahah fett pinsamt vi ville ju ha pengar, så vi ringde runt lite HAH   men vi fick inga pengar-.- jag och jennifer gick till mej och åt lunch mackor, typ 8 var ( dom va små (:  ) hahah när jag &jennifer kom hem så skulle vi ringa runt till folk och leka att vi va lilo och stitch. vi ringde till 4 och 3 bah hej victoria och jennifer hahah as kul ju! snart ska jag på fotboll. jussde min moster ringde för ett tag sen. på fredag ska jag till grönan och gå in som vip:D men jag vet inte om jag ska? mina kusiner ska och hon e 5 och  lillebror 9 så dom åker nog nyckelpigan hela tiden men ska fundera på saken puss och kraam! <3


Kommentarer
Postat av: borgkviist

så jävla fin!

2009-04-30 @ 10:35:47
Postat av: vikkis pikkis

hahahahah skön :D love u :) <33

2009-05-06 @ 10:56:54
URL: http://vctorialarsson.blogg.se/
Postat av: victoria

älskar dej oxå victoria

tack borken:)<3

2009-05-06 @ 20:09:50
Postat av: felicia

sötnos<3

2009-05-06 @ 23:48:30
URL: http://felcias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0