nästan ingen uppdatering.

förlåt förlåt jaghar faktist inte orkat skriva i oggen, jag har haft skit ont i min mage. i går va vi på adidas =) jag fick en tröja den va rosa och jennifer köpte nästan en lika dan. sen åkte vi till något annan affär där köpte vi likadana flipflopps. sen åkte vi till ett shopping centrum där vi köpte likadan skinjackor och jag köpte en skit fin topp. jag köpte oxå david bekham och victoria bekhams(stavning) parfym och en maskara. när vi kom hem kollade vi på one missed call ( skit läskig! ) efter åt vi och sen kollade vi på the bodygard tror jag, asso den e så jävla bra!sen gick vi och la oss och typ somnade direkt. i dag ska vi til typ någon stad på m :) så får se vad jag köper jag vikk ha en fins sommar väska och solglasögon. puss , jussde när jag e i fjällen skriver jennifer i bloggen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0