nöjd?

god morgon alla. blev ni nöjda med bilderna från igår?  de tog ett litet tag att ladda upp dom hah, efter jag hade skrivit klart mitt inlägg så ringde ddni@ och frågade om vi skulle göra något, a så vi åkte till hennes pappa och hyrde en film och typ platta de varandras hår, så nu e mitt hår spik rakt :D jag måste säga att när vi gick ner till hemköp och skulle hyra filmen jag tror aldrig jag har skrattat så mycket hennes pappa skämtade hela tiden de va as kul. vi hyrde my best friends girl. haha de e skit kul när han råkar raka av sej ögonbrynen. vi typ snackade hela natten och smsade med några haha. i  morse väckte hon mej halv 9 men vi skulle gå upp 9 men hon ville snosa lite så då låg vi i en halv timme och försökte vara vakna sen åkte jag hem för att hon skulle på personlig träning  klockan 4 ska jag möta jennifer efter lägret e klart. puss och kram  oxox victoria


jennifers älsklings väska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0