ny duschad!

hejsan alla läsare som orkar läsa min blogg nu, nu har jag precis badat lite asso i badkaret, jag och jennifer gick upp  halv sju i morse för att de skulle vara ett maraton hära så man fick åka då eller sex på kvällen, resan tog ungefär 5 timmar till erlangen jag och jennifer sov typ i en timme och sen kollade vi på 2 filmer mean girls och i hennes skor, vi stannade vid typ en tunelbana station eller de e som t centralen fast typ 5 gånger större. jag köpte typ  örhängen  ett par vita ganska stora och typ 3 st som satt på samma, ett par av dom ska jag ge till emilia min kusin, sen köpte jag oxå ett par blommor  (: när vi kom hem packade vi upp och fixade kläderna, efter ett tak gick vi upp till en stor gräsmatta asso en fortbollsplan och tog lite kort så kom de en kille och bah prata  vi bah'' sorry we don't speak germany''  haha. sen gick vi till några små barn jag bah pratade med dom på engelska dom va fett dumma dom sköt bollen på mej;o efter ett tag gick vi hem och ducsha, nu har jennifers pappa fixat ett bra tangent bord ses sen älskar er puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0