rubrik

sitter hos jennifer och hn fixar med sina  frisyr. i dag kom jag lite sent till skolan och hamnade i jennifers grupp på bilden men va med massa andra och så, men vi börjad bråka med dom, så vi fick en egen grupp, på lunch rasten så hade vi lång rast men bev fett lack på hampus och fredrik, dom´bgjorde så min mobil fik fett många repor och kallade mej fjorti och allt jag vill inte vara taskig tillbaka för jagekompis med hampus men jag kommer bli fett arg nästagång. dom bah man ska inte vara fjortis jag bah man sa inte vara bög  han bah jag e inte bög jag bah e inte fjortis? efter skolan köpte jag och jennifer läsk och kexchoklad och åkte hem, i kväll blire plugg ses sen puss och stavningen e inte så bra eftersom jennifers tanjentbord e cp !<3


sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0