skavsåår!

usch jag hatar verkligen skavsår? så himla ont gör dom. nu har jag fått 2 ! hahah i dag skulle jag &jennifer till stan och köpa löshår och hon prutade ner håret till 470 från 600  de e ju bra? men vi hade brottom till träningen så jag fick byta om på bussen de va fett kul haha, eller kul & kul. men jag ramlade runt hela tiden hahah. själva träningen gick ju bra och så. nu måste jag se grays anatomy på reprisen på söndag eftersom anders kollar efterlyst-.- puss &kram
 
hah jussde. jag &jennifer har snackat om en blogg tilsammans hur verkar de?:)

sommrigt värre!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Ja starta en blogg tillammans och vart köpe jennifer den där fina klänningen på bilden? :O

2009-05-01 @ 22:06:28
Postat av: victoria

hihi, ja hon köpte den på gina trikot förra sommaren :)

2009-05-03 @ 21:31:58
Postat av: linnea

skaffa tsm! :D

2009-05-06 @ 18:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0