städa.

Hejsan bloggen och alla söta läsare. Jag komm precis hem från jennifer där jag satt och spelade lite bubbels eller vad de heter. Tog bussen 807 gullmarsplan. Va omgiven av fjortisar de e ji kväll dom skulle väll festa eller något. I skolan lev jag lite små irriterad på fredrik och hampus fast dem inte hade gjort något men blir bah irriteran att se på dem . jo dem skrek fjortis hora till mig, man bah moget? Dom vet verkligen inte vad en fjortis e, jag dricker inte jag röker inte jag knullar inte?så e inte ens nära, nu ska jag gå upp och städa mitt rum fint för de ser ut som en stia ses sen, (: <3


 kanske har läggt ut den hära bilden förut men den e otroligt söt,  daniela lindenblad
saknar usa med dej, längtar tilbaka!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0