rubrik

Hej, e hos Jennifer och hon packar sina grejer till tyskland, han inte skriva något i morse för de blev lite strul men vi han i tid till skolan, i skolan gjorde vi INGENTING. På lunch rasten typ ropade vi på alla i skolan men ingen ville prata hah. Sista lektionen hade vi prov med tre frågor.  Jag klarade dem skönt. Efter skolan sprang vi till bussen och jag sprang lite saktare än Jennifer så Jennifer bah kan du vänta i typ 2 sec han bah nej jag har redan väntat för länge så jag stod precis utanför när han åkte och jag stod kvar, men sen åkte jag till Jennifer eller hon hoppade av i Evertsbergsvägen och jag tog bussen som precis åkte efter hennes och så tog vi 824 till skytten. Han som åkte i väg från början han som var så sur, vi tog den bussen vid skytten och han var fett förvånad att vi han haha, de här jag har skrivigt har jag skrivigt på Microsoft innan jag skriver de på bloggen för att inte ha ett ända stav fel.  

Puss & kram


victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0