vem vet mest?

hejsan alla söta. nu sitter jag vid datan ireceptionen (ända stället där de finns internet) har suttit här ett tag eftersom mats ( mammas man) data e lite seg?;) i bakrunden ere vem vet mest hahah skit tråkigt men de får väl vara på. i dag hare hänt grejer en rolig faktist. vi åkte till tänndalen iallafall fast emil hade tjatat ett tak på hamra. från tänndalen skulle vi åka skidor till hamra de e en bit bort och sista backen vare sitt lift, jag hatar sitt lift jag vet inte hur man stiger av  men jag blev ju tvungen . och i början ere en spärr som man måste åka förbi för att komma till själva liften och så står man och väntar tills man sätter sej ner? a mamma började puta med rumpa mot mej och jag kollar bak. och då inser jag att mammahade puttat bort mej ite så jag stog med halva rumpan utanför och ramlar!? skit ont asso! sen så åkte vi hem och vilade lite, när jag kom hem sved de skit mycke i mina ögon för dom e så himmla röda. i morgon måste jag ha glasögon...jag e fortfarande röd istället for brun-.- inte bra. jag ska åka hem om 3 dagar tror jag så halva tiden har gått. puss och kram lla söta lästare och de e bara att fråga vad som hellst.
ps. jag kanske ska börja på dans med nathalie showjazz tror vi :)<3

                       
jag &jennifer sista kvällen ityskland. glömm inte ugly betty i kväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0