good evening and welcome to victoria air lines

Vad blir ditt namn baklänges?
 airotciv 
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
ehm, få se nu ... tror aldrig jag har legat på sjukhus


Har en dröm gått i uppfyllelse?
jao brää, jag drömmde att jag tappade en tand utan och blöda , hahah


Tycker du att sengångare är söta?
what is taht?
Har du någon gång testat karate?
nej men morfar har mej som försökskanin


Första sporten du gick på?
första?  konsåkning


Minimorötter eller pommes frites?
dum fråga

Vad längtar du mest till just nu?
hmm låt se, att fucking jennifer ska svara när jag ringer :D

Hur gammal har du tänkt bli?
exat 97 år 200 dagar och 3 timmar :)
Har du haft vattkoppor?
hem jag har ett ärr från de men e inte säker:P

Vad drömde du inatt?
* privat*


Vilken tv-serie är bäst?
desperate housewifes ofc


Vad åt du senast?
ben och jerry's


Höga eller låga strumpor?
låga


Vad är du mest rädd för i hela världen?
en humor propp


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
some times

Vad har du för färg på ditt påslakan?
ehm jag tror blå :P


Bikini eller baddräkt?
fuck baddräkt


Snyggaste läraren?
MS.b-a

Är du mörkrädd?
som fan!


Har du någon gång haft på dig ett par kalsonger?
hahah , ja fan vem har inte ;)


Riktig gran eller plastgran?
riktig annars e de ju ingen riktig jul


Tänt eller släckt när du ska sova?
hahah , nej jag har alltid öppet och tänder i badrummet (a)

Godaste drickan till frukosten?
vatten tack!

Vill du bli president?
har du inte sett nyheterna än eller?


Duscha eller bada? 
ducha, skönast att sjunga då ;)


Har du gråtit i skolan nån gång?
ja när jag va jag gick i 3 an?

Hur tar du dig till skolan?
ja de bror på om jag går försent tar de väll 2 minuter , jag e super snabb  NAAAAAAT!

Sjunger du på toa?
 ja självklart, oftast opera :D


Vilken färg har din jacka?
ja den e svart med vita ränder:)

Använder du långkallingar?
nej men jag sov i ett par förut ;)

Är du höjdrädd?
hell no


Vilket land vill du åka till?
USA lätt!


Vad var det senaste som fick dig att skratta?

hahahah jackass


Vad ska du göra NU?
nu ska jag bada :D

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
neje

Har du sett din bästa vän gråta? 
självklart hon kommer oftas hem till mej då ..

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

ja jag tor hdjhdaj d och b ? hahah fan vet jag

Vad åt du senast?
har inte den hära frågan vart?

Har du fått någon komplimang idag?
hahah, en komplimang va e de :s

Har du varit med i en rättegång?
ja och vill aldrig dit igen!

Är du polare med grannarna? 

ja dom e som mina bröder vi delar internet 

Vilka språk talar din mamma?

okej, svenska polska engelska flytande * host* *host*

Vilka länder har du bott i?
afkanistan irak sandarabien kina och japan  ink sverige

Senaste piercingen?
nej , får inte !

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
jadu jag tror för 3 dagar sen

Gay? 
oh yea bring it on biatch!

Hur bra är din syn?
kalla mig miss glasögonorm :)

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
nej inte efter hajen

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
du måste tarej förbi mej först:) F

Har du sett din bästa vän naken?

Ja

Var är dina syskon just nu?
hmm han sover antagligen ?

Vilken tid gick du upp i morse?

för sent

Vad ska du göra i helgen?
åka bort... ingen

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
du passar även bra som bakrunds bild '' mms''

När va du riktigt sjuk senast? 

jaa i 5 an i think

Vad gjorde du kl 2 inatt?
kollade film :D

Vad är det första du gör på morgonen?
jag aknar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0