hiss/diss



sommarlov: ja vem älskar inte sommarlovet ?  skönt och att man kan bestämma precis vad man ska göra om dagarna,

filmer: så himla skönt att sitta inne och kolla på film när de regnar ute,

jennnifer: ja min absoluta bästavänn hissar jag, inte bara föratt hon hissadse mig, för att vem älskar inte henne hon e min lilla glädjespridare

shampoo; tänk om ingen skulle kommit på de ? :O tänk hur flottigt allas hår hade varit . omg !



hög musik: ja klart vissa gillar hög musik men te.x när man sitter på bussen så sitter de e n kille framför och lyssnar på skit hög musik i sina hörlurar, inte kul att höra på!

skolan: vem fan kom på skolan?! seriöst e e verkligen de tråkigaste som finns, men man måste kämpa i 10 år om inte mer

dåliga föreldrar: nej nu säger jag verkligen att jag inte har dåliga föreldrar , har dom bästa , men tänk dom som har en fyllo pappa och en mamma som aldrig e hemma ? de e fett synd om dom barnen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0