how to save a life

okej ibland får jag faktist utbrott! jag blir helt förbannad! men de lägger sig efter ett tag, men jag måste få skriva ut, 

jag visste att de skulle bli så hära, att jag och jennifer skils pga skolan, jag lovar vi kommer inte komma in i lycke by, när mamma ringde lycke by sa rektorn att vi bheövde gå kvar 1-3 dagar i vendelsö malm innan vi får börja, men de e inte säkert att vi får börja, för att de e fullt i varje klass dock att jag sökte in innan ´skolan slutade,  men han sa att vi skulle få se, men saken e klar jag tänker inte gå kvar i skolan men **** jag blir så irriterad på henne, 
sen med percingen , jag kanske får ta en när jag e 14 , men jag vill ta en nu nu nu! ni kanske inte vet men jag har ett litet komplex med min mage, jag har nämligen utåt navel som jag inte vill visa, men den e inte så farlig , men en percing gör så att men inte ser, jag kommer verkligen inte vilja bada med klassen och skit , men om jag får inna kommer de vara the moment of my life, aja vi får hålla tummarna för båda , right ? och att jennifer inte går till kunskap första dagen annars bli jag helt lonley aja , har ont i huvudet , jag väntar bara på att klockan ska bli 9 så e de en fiml på klanal 9 , aja puss på er


Kommentarer
Postat av: Pedram !

SCHTEEEEEEEEEEEEEEEEEEKAR DANY ! <3

2009-08-18 @ 12:54:36
Postat av: PEDRAM !

SCHTEEEEEEEEEEEKAR DANY ! <3

2009-08-18 @ 12:56:52
Postat av: victoria

hahah:D

2009-08-18 @ 13:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0