ingen updatering

ha, förlåt, jag skrev inte i går kväll, men jag hade träning till 9 och sen behövde jag duscha och äta hahah, visst va de ett sött inlägg från emil i går ? ahahhha! i dag ska jag vara med jennifer, hahah jusde jag glömmde berätrta de roligaste med i går!!
a i hår skulle vi på träning och vi va i tid och allt, sen när vi e i torvalla jag bah, jag e inte säker om de e här, m så ringer vi och kollar så e vi på helt fel plats! så vi spran/gick till brandbergen missade 2 bussar ( jennifer sprang som en galning ) sen går vi till evertsberg, och där hemtar jennifers mamma upp oss och skussar oss till träningen hahah



kommer sakna solan med dig .  SSSSEEEEEEEEEEXXXI MAMA!

Kommentarer
Postat av: lisa

jennifer du ska vara brunett :)<3

2009-08-28 @ 07:47:33
Postat av: jennifer

okej, då färgar jag tbx

2009-08-28 @ 19:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0