langa diss?

hahah, han dissade oss när vi va i tc, hur moget e de?  vi har ssuttit på en buss i 20 min och sen ett tåg i typ 20 min, när vi riger han så säger han bara men wille vill inte träffa eroch bah vad sulle ni gör om ni inte skulle vara med oss vi bah åka till grönan dom bah men åk dit då? fan vad taskigt! och sen blir man ju så klart sur så jag skrev fett fittigt til han, och bah men jag kan ju träffa er nu, hahah när vi redan hade varit på grönan och skulle hem, ååh fett iritread! men de va ändå bra för jag och jennifer hade så jävla kul i går på grönan, när vi kom hem va jennifer fett surför jag snackade i tele hahah, aja men nu ska vi fixa oss och sen drar vi till taj mahal ? jennifer ska köpa löshår puss


kollahur jävla lockeigt mitt hår e !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0