usssch!

igårkväll. hade jag och anders ''bråkat'' omatt han ville att jag skulle sälja korv nästa tisdag, men jag vägrade , sen så gick han upp och sov och jag gjorde det samma, men när jag la mig i min säng , jag bah vafan ere som luktar skink macka?! sen så kännde jag något kallt,  EEEEEEEEEEUWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!1 anders hade lagt en korv i min säng, så jag behövde byta lakan och allt  2 på natten, men jag gick in i hans rum och kastade den på han, hahah  men de va fett synd om mig, aja nu ska jag packa upp från öland, puuuuuuuuuss


Kommentarer
Postat av: j

Svar: okej :d jag drar de 7finalisterna klockan 13:30 =D

2009-08-18 @ 12:34:16
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0