victoria. fattar inget :O

hmm, e jennifer i finland :'( eller i sverige? haaha jaja man får väl ringa sen :)

ååh de va fett många snygga killar i kroatsien, hihi alla stirrade, :D vi solade och bada väldigt mycke men jag kan ju inte säga att jag har köpt mycke, 3 väskor 2 plånböcker 2 trosor 1 tröja precent till jennifer  och en henna tatuering :) plus att jag fick dnky parfym och red delicios och green delicious ( stavning ) hiihi aja, i dag ska jag hem till haninge.... äntligen ! jag kanske får mina julklappar då (a) min ipod e helt fucked up! aja  skriver om resan i nästa inlägg puss



tro inte att jag pushar upp tuttarna ;)



hahah trosor och den sexiga emil i bakrunden

hihi behövde köpa dom, för dom som inte ser står de gorgeous på röven

jag vet den e fejk, men fiiiin hahah:D

den e inte så kort och tjock irl :)

loovley :)

haha;)



sexiga glas ögon, dock inte till mej ;)

ja min parfym :) vi har inte packat upp mina andra parfymer änså jag vågade inte öppna påsen :)
bilderna från kroatsien kommer i kväll :) puss

Kommentarer
Postat av: linda

bruuuna jäkel :D <3

2009-08-02 @ 13:25:46
URL: http://enliindas.blogg.se/
Postat av: victoria

hhah visst e jag , love you linda binda<3

2009-08-02 @ 13:49:16
URL: http://victoriamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0