har så tråkigt att jag bloggar ! ( långt inlägg )

shiit , har seriöst skit trkigt, jag driver inte ''/
i går åkte vi till gnesta / björnlunda .  för min mamma bor här iblandså man måste ju hälsa på ? på vägen ner åt vi donken, alla som känner mig vet att jag bor i donken ! har ätit donken 4/5 gånger den hära veckan !sen när vi kom fram i björnlunda bakade vi lussebullar men dom blev skit äckliga! sen åkte vi hem till gnesta och försökte starta de nya supermario wii , men de va felpådisken så vi kollade på borat, har inte garvat så mycke på aslänge. sen gick vi och sov. när jag vakna grät jag som fan ! jag hade drömt värsta mardrömmen. efter 5 minuter gick jag upp och spelade gitar hero ( låter som jag e värsta spel nörden ) och fixade frulle 3 mackor , jag e fett fetto ! sen började jag fixa mig för att åka till hanna och tim , där vi ska ''julpyssla'' men de blev inte så mycke sånt , gjorde 2 julkort och dem var riktigt stilich ! fan vad jag har tråååååkigt !!  och min datahos min pappa har krashat  jummie !


ser ni pepparkakan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0