juklappar i hösta hugg !

som jag ska skulle jag lägga in lite bilder på mina julklappar :)



presentkort från : Gina Tricot 400:- SF bio :- Weekday 400:-


sesong 1,2,3, och 4 ''v.ä.n.n.e.r''

parym dasy by marc jacobs med en liten parym bodylotion och själva parfymen

hypnose parfym och britney spears fantasy parfym


en tubtopp en tröja och ett par jeans tights

en tjock men kort tröja fin på :)

den nya peak preformance tröjan :)

peak inte den nya modellen :)

peak underställ :)

( mats fingrar ) en nessesär som innehåller 7 ansiksmaser en ansiktskräm och toffsar och lite till

fondation  av lancome

sen fick jag lite mera saker skönhets saker och sånt och sen kläderna jag har på mig som e ett par långa tigts utan fötter och en tunika ? men sist men inte minst .... MIN DATA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0