;D

jag e tilbaka från göteborg, vi hade kul jag kan ju säga att grönan e roligare än liseberg, men de va kul där ändå. vi va där nere samtidigt som de va gothia cup helt fullt överallt ! vi va på liseberg 2 dagar. första dagen spelade vi jag van en mini påsen med twix blandning :D sen vann jag inte något mer , men emil och mamma vann en stor kex choklad och en marabou skit gött .HAHAHAHAH:D i går shoppade vi. jag köpte 2 par byxor på weekday en topp som nu va en kjol hahahah, men jag har den som en topp (a) ett par glas ögon 2 bh:ar  ansiks kräm och deo :)  ganska nödvändiga saker , i dag kom mia och dani hit till gensta, ´ååååååååååååååååååååååååååh mamma och mia håller på att mobba mig om att dom kommer dra ut nätverkskabeln om jag inte slutar nu , jag skriver mera sooooooooooooooon, kisses victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0