dåligt med bloggande

aah jag vet att jag bloggar lite dåligt?  ni får försöka läsa detta inlägg efterssom mellanslaget inte funkar ibland .  men iallafall, vaknade jag och victoria runt 12 åt frulle, sen kom mamma och mats och hämtade mej ,  vi åkte förbi anders tog vad vi hade packat, vi skulle te gnesta, efter en timmes bilresa va vi framme , vi fick pizza till middag, sen åkte vi direkt till kicki och lennart ( lotsas farmor & farfar ) plockade sånna dära röda grejer ur träder och prickade i vad vi ville ha i taxfreen, så klart tog jag parfymer, sen åkte vi till sofia , mamma skulle ha masageav hennes mamma, så vi kolladepå film,

idag, kommer några hit till kicki och lennart, så viska vara här ett tag och bada och hoppa stuts matta, sen ska jag till sofia vi ska rida.. ja vi får se hur degår om jag kommer hem levande :D aja nu ska jaggå kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0