godmorgon

nämen tjena kexet sitter du här& smular? HAHAHHAH!!!!!!! aja hjehje!

aaaah idag ska jag göra en grej som ja inte kan skriva hära för då fuckar ja up allt. men kan skriva ikv vad vi gjorde. jag måste iaf ladda kameran& fixa 200 av mamma. nu är hajjen hära och vi ska fixa oss & sen kmr clara klockan2. men nu vill nathalie ha datan ska bah säga en rlig grej först.

på danmark så stog jag emelie nathalie & några fler. sen så hade emelie snickers (ni vet choklaad) och då ville alla smaka & då gjorde jag också de . sen jag bah: äre nötter i dom hära? hon bah: aah jagbah: jag är allergisk. sen låtsadeesjag tappa andan! HAHAHAHAHAHAAH. fan va rolig jag är. men aj apuss


MORGON SNYGGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0