göteborg here i come

imorgon ska jag upp 9 för att hinna med tåket mot södertälje och sen till göteborg :D

i dag har dagen varit bra , vi sov över hos kicki och lennart, eftersom de blev sent i går . vet faktist inte hur länge dom va uppe för jag han somna på soffan medans jag kollade på boomerang ? de e någon kanal med bara täcknat HAHAHAH :d .  sen vare bara att gå upp gå morgonen , den första man hörde va att mia ( en av gästerna ) skulle hoppa i poolen , haha, sen blev de frulle tänker inte säga  hur mycke jag åt . hahaha :D  efter maten spelade jag kubb först mot jhoan  - jag  förlora. sen mot mats - jag förlorade igen -.- senare mot kvällen skulle mamma ha sin sista masage hos cissi , så jag åkte ner och träffade sofia och åt kladd kaka, åååh vi  kommde på världens sötaste kattungar , :d sen har väl inget mera hän tror jag, förutom att jag pracis har duschat plattat håret ? aja nu ska jag ''sova''  goodnatt



hhahah , ja de hära e ju ludde som ska shoppa till mej (a)
han och hans tjej ska med till göteborg i morgon . kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0