no fucking tandstälning

yeeeeeeeeeeeeeeeeeees! dom sa att jag förmodligen inte skulle få de ;D that's good!  dani reagerade välding mycke på sprutan dom stoppade i munnen på mig som gjorde mig lite nervös .men sen gick allt bra förutom typ 2 timmar senare när bedövningen gick bort , låg typ och grät för att de gjorde så ont men tog en alvedon och vi stack ut upp till lycke by taket, favo ställe * host* sen kom vi inte upp så vi gick och handlade glass och godis ( väldigt smart efter att jag har lagat min tand )  men vi går tilbaka och gerr de ett till försök, och så kollar vi när adde pettersson victor och linus spela fotboll från taket, men när dom har tvingat oss ner säger dom inte ens hej så vi går , men vi tappar bort oss i skogen hahaha :D

i dag  gick jag och dani upp 10 kollade klart på våran duplex film , skrit bra om jag får säga de,  sen tvingar vi med oss victor och pettersson att kolla på bio med oss, baksmällan , den va skit bra hahahah , speciellt när kinesen ligger i bakluckan HAHAHAH!  så himla rolig haha, dani springer ut hon e så kissnödig hahaha, sen drar vi hem och tar fel tåg även fast dörrarna inte har stängt orkar vi inte gå ut, men sen åker vi hem , jag får åka med victor och pettersson själv för dani ska äta i stan,  sen när jag kommer jag hem känner mig trött så ringer vici toti, och gör min kväll haha, ska sova där nu men nu ska vi hoppa stuts matta nu , kisses



inte i dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0