ny duschat

ja nu har jag badat otroligt skönt. men för varmt !  haha :D

i går kväll blev de ingen jennifer eftersom de blev försent att åka buss tyckte anders, så jag följde med anika och dalmar hem, melvin och emilia gick och la sig direkt ... SKÖÖÖNT!  så jag dalmar annika spelade ap buzz . jag vann så klart. sen målade annkia mina naglar rosa, så jag ser ännu brunare sen satt vi bara och bratade massa , morgonen därpå emilia skriker 7, victoria du ska upp nu, jag blir as sur och bah ´nej de e ni som ska upp. dom va fett jobbiga, sen gick dom ut och kollade på tv sen väckte dom mig igen 10 då åt vi frulle. sen har dagen bara rullat på . om ingen ringer mig i kväll ruttnar jag , ciiao






jag utan smink

Kommentarer
Postat av: r

RIIIING MIG NÄR DU SER DETHÄR! :)<3333333333333

2009-07-06 @ 04:56:28
URL: http://runjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0