people are all the seme

ååh, dani har visat mej en fett bra låt med sugababes ,

igår va vi med linus anton g och victor, vi spelade bandy, dom sköt på mig hela tiden , gjorde fett ont ! sen gick vi hem till victor och gjorde något. sen åkte vi till linus, vi fick pizza och glass hahah :D dani va tvungen att äta hemma så vi  åkte till henne jag och hon åt tackos ,medans killarna satt i rummet och väntade på oss, sen kollade vi på film , the hills have eyes, sen gick dom hem , jag vet inte riktigt varför men jag har fett ont i halsen :O jag har inte skrikigt eller något  !? but that's the way it is :) i dag ska vi vara med linus och victor hahah igen :) aja nu ska vi äta frulle puss på er  :)


okej den hära e live så inte lika bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0