sola&bada

eller bada, jag pallar aldrig med värme, har precis duschat, och bytt till badläder ,

igår va vi i stan och delade ut några kort till flyg bolag. amar sa att de skulle ta 1 timme, men e man smart som victoria kan man alltid räkna med 3 timmar, vi åkte dit typ 12 och åkte hem 4 . vem hade rätt? :) , på bussen va de så himmla varmt, sitter och äter min isglass men jag e varm ändå, när jag kommer hem badar jag direkt, sen drar jag och amar in till grönan, vi träffade erika och hennes kompis, gissa vem jag såg :O satsiki ( stavning ) han från i taket lyser stjärnorna =) vi åker hem 11 , jag håller på att somna på bussen , hehe, amar sov hos mej igen med jag somnade typ på 1 minut, heheh, nu ska jag dra poolen vätar kisses



hih, visst e jag söt ? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0