tja bloggen

tjenixen. jag e på väldigt bra humör de kanske märks ? :)
dani sitter och spela guitar hero haha, jag testade på hard, gick as bra hahah ;D jag har tänkt lite på min design när ja kommer hem ska jag be ronja om hjälp. hon har försökt lära mej ....fast jag suger . och jag såg att hon hade gjort jennifers design skit fin, igår så gjorde jag och super dani inget speciellt, vi gick ut ett tag vit 10 och skulle till gnesta centrum , och jag försökte hitta dit med hjälp av massa små vägar och jag lyckades men de fanns inget där förutom några killar som fiskade ur en fontän haha, vi gick till statoil  ( stavning? ) för allt annat va stängt, vi köpte godis och sen kollade vi på dr: 90210,  de e fett läskigt i vårat mini hus som vi sover i, varje natt  runt halv 2 så typ stampar de ganska lätt i golvet 3 gånger och efter de känns de som de går runt massa i stugan, och bilarna som körföbi de låter som om dom typ kör runt hela stugan ? aja de går inte och berätta riktigt utan att de låter som om jag e helt psykisk sjuk ;P skriver mera sen , love victoria




dom ser nästan exakt lika dana ut , men visst e hon söt ? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0