tjoo

ja de hära blir ett litet snabbt inlägg eftersom mihaou ( stavning ) altså min pyssling från polen, han och emil sitter vid datan och spelar så kan jag kan inte sitta så länge :P  jag bloggar lite senare i kväll men kan ju berätta lite nu ?:D
i dag va vi på klämmingen och bada , så klart hoppar coolingen victoria från femman typ hundra gånger :D  men de jobbiga e att jag såg någr från haninge... inte bra nu måste jag ju längre ner i landet för att slippa smink! inte bra inte bra asso, aja men jag bryr mig inte om dom hahah. åh jag fick reda på en fett cool sak, jag e in gift pyssling med isak och sofia hugos och selma, nice va? ;D hahah så klart kollar njag på the girls of the playboy mansion, hahah ni tror säkert jag e värsta tönten men de e fett kul :) kommer snart kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0