victorias blogg= tråkig?

tycker ni hennes blogg är tråkig? därför ska ja liva upp den med bildbomb på mig & victoria genom tiderna! HAHAH! sen ska jag skriva om dagens ämne...... JENNIFERS PIERCING!  aja enjoy bitches!


fjortis victoria i skolan! :DD
jag i skolan!!!!!!! woho! JENNIFER<3MATTE


jennifer victoria vintras


slöjden i vintras. hahaha grrr


hihihih snyggisar


springtävling ( just so you know, vi kom sist.HAHA! )


ibland måste man bjuda på sig själv! HAHA!


jag& vickans ben! ;)

HAHAHAH vi gömde oss för casy& dom! HAHAHAH!


igen


movie night!!!!!!!!!!


movie night!


nyår in gnesta!


jennfier & vici


första dan i sexan


hos pettersson


mina saknade sss byxor. buhuhu :'( (jag ser ut som 5)


skolavslutningen :)


skolavslutningen


aaaaaaaaaaw vi är såå söta!!!!!!


jag äter, vickan hungrar! HAAHH!


(jag letar efter min mobil)


hahaha badaaaaaaaaa!


hhihih jennifern<3 victoria!!!!!!!


fääääääääääti!


säg vad ni vill! HAHAH


vi är brandman!

nu laggar min data. tråkigt!!!! men men. de va allt! nu blire lite roligare att kolla in bloggen. eller inte! HAHA! aja puss.
vickis om du ser de hära! I LOVE YOU BOBBO!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0