blogg paus..

över sommaren. eller paus och paus. jag kommer  bara inte skriva så mycke, i think. inte för att jag gör de nu  (a)

fredags: somsagt åkte jag jennifer och elin in till grönan , de regnade skit mycke. vi blev helt blöta precis när de slutade regna kom felicia dit. de blev faktist skit kul kan jag ju säga. jag tror vi åkte insane 5-6 gånger ? så j*vla läskig! sen började vi prata om sova över planer. vi sov hos mej . vi va ensama skit skönt. vi kollade på film och pratade bara lite.

lördag: vi vaknar ungefär 12 ? går upp och väntar på jennifers mamma, jennifer och marie ( jennifers mamma ) åker iväg och köper cheez balls kola och chips. vi kollar på sex and the city. klockan 4 kommer mamma och mats hem  och sk fixa sej till min mosters kille dalmars fest. mats fixar min plattång (a) hahah någon hade typ trampat på den. vi får 300 kronor för att handla pizza.vi fixar oss lite . direkt efter pizzan åker vi in till grönan för att ''kolla'' på sommar krysset. vi åker hem ungefär halv 10.

söndag: jag och jennifer vaknar upp... halv 2, äte frukost 2 . jag och jennifer kollar lite tv. sen åker vioch hennes mamma hem till henne för att snacka med hennes pappa, sen hndlar vi lite tjockis saker. sen äter vi på donken.

 nu ska vi kolla film, all the boy's love mandylane, eller jag hoppas (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0