fotboll:)

japp, nu ska jag snart på träning som börjar halv sju , trodde átt jag skulle hem till anders först så jag skyndade mej fett mycke;o åkte hem till mamma och gjorde en sån hära tallrik med typ tacos...MUMS!:) i dag hade jag idrottsdag som sagt, jätte tråkigt kan jag ju säga.jag fattade inte ens poängen med de hela? sen badade ellinor och jennifer , jag blev så himmla sugen så jag hoppade  i , men jag hade inga bad kläder så fick bada i trosor och bh  HAHAHAHAH! sen vägrade linnea hoppa i så ellinor puttade ner henne med kläder, sen gick jag och  linne upp till handen och kollade efter skor, efter att vi hade vandrat ett tag så bjöd hon på glass :D puss och kraaam


 
footballs coming home, jag säger ju att den finns! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0