i'm alive biatches, and i know why

tja bloggen,´jag vet HEMSK UPPDATERNING,  men jag har inte haft en data varken i vingåker eller i umeå, så ni förstår väl? jag orkar inte berätta vad som har hänt, men på måndag kommer en bild bomb. jag lovar.

shit vad mamma och mats skriker på att jag ska gå upp i sängen, men jag orkar inte så jg sommnar om , klockan e ju trots allt 10! dom kommer in i rummet i omgångar, och drar av mig täcket, mats drar mej i örar, fast på skoj. till slut går jag upp och sätter på mej mina svarta shorts ett vitt linne, tar på mej ett lager maskara och springer snabbt och borstar tänderna. mamma ska ha tapperwears party ( stavning ) vi åker ner till gnestajag får en ny mobil den e  ROOOOOSA :D  sen bertäller vi klippnings tid. jag klipper mej ganska kort! de stör mej lite hehe, men de växer tills sig får jag hoppas.

jussde . ja vet ju varför jennifer tog bort sin blogg. de e för att hennes kusin såg hennes blogg,  jaja nu ska jag leka med hugo och selma  ,  love victoria







mitt kort klippta hår!

 jag & hugo

Kommentarer
Postat av: jennifer!!!!!!!!!1

lilla victoria, du visade min blogg till min kusin! DE VA DITT FEL DIN MURRA!!!!!!!



haha älskardig!!!!!!!! <33333333333333333

2009-06-27 @ 22:53:57
Postat av: Anonym

Hahah , sån mobil har jag :D;)<3

2009-06-28 @ 23:40:13
URL: http://njosson.blogg.se/
Postat av: victoria

visst eren bra?;)



hahah jennifer du e en murra, :)<3

2009-06-29 @ 11:48:08
Postat av: amanda

aa ;)

2009-07-01 @ 01:58:06
URL: http://njosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0