landet

hello suckers it is me again :) nu bär jag mej av till landet. eller till vinnåker. jag åker dit med jennifer.  vi ska sola bada ute och grilla. eller vi ska försöka  i dehära vädret. ååh ni vi vet alvedon man ska suga på ? eller som smälter i munnern, så himla äckliga så att de inte finns, och jag behövde ta en i dag. hahah fick kvävningar och allt. så äckligt!. igår sov nathalie och jennifer hos mej, de va fett kul ju. vi badade på branbergsbadet. sen så kom en kille och bah höll på, så kastade jag vatten på han. gissa vad han gjorde !?   han snärtade mej med en pinne, fy '** vad ont de gjorde. jag hadde bara lust att kasta i han i vatnnet men då hade han gjort de igen!  nu ska jag gå och kolla famaly gay . kisses




 inte från igår

Kommentarer
Postat av: jessomimsan

fin blogg :)

2009-06-18 @ 17:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0