sommarloooov!

vad sköönt, snart ere ju sommar lov . ska bli skit skönt bara 3 eller 2 skoldagar kvar. hehe

igår hade jag träning, haningevallen, men planen va avstängd så vi fick spela på en blivande parkering. de gick ju bra, heheh jag hade inte så bra balans sinne i går typ rammlade hela tin:)  när vi skulle gå hem så träffade vi putte och pettersson vi pratade lite med dom , jag böjade frysa men jennifer vägrade ge mig hennes jacka, hon hade 3 tröjor och jag e t-shir ego ..? sen gicmk vi hem till mej duschade och letade efter mat, anders sa att vi kunde få pizza´, vi gick till sågens pizza haha, efter typ gick vi till pettersson, vi pratade lite och sen gick vi hem. ska äta frulle nu ciiao:)


en jätte gammal bild på mej, början av skolan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0