trodde jag va fast...

i hemmet. hahah jag trodde jag skulle sitta här från 9 tills jag skulle sova, men så blidde de inte:) carro ringde mej runt  halv nio och frågade om jag skulle komma ut. jag skulle bara äta, vi möttes en bit utanför djurgårdsvägen, köpte goooodis :) när vi kom ut va victoria clara nathale anna och ronja där, vi hängde på dom :) vi bestämmde oss för att gå till lcyke by och inte göra någontin:) jag och nathale började dansa till '' ska vi gå hem till dej eller hem til mej eller varoen hem till sitt '' skit skojj, de va så otrlogt kul ute :) aja nuy ska jag sova och försöka sova bort min rygg smärta puss och kraaaaaaaam<3


PICTURES ARE ON THE WAY...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0