umeå here i come

tjiau bloggen, sommaren e helt vild . först 3 dagar med jennifer i vinnåker och nu 4 dagar i umeå med jennifer. kan ju säga hur allt va? :)

vinnåker , dag 1 : att sitta i bilden i 3 timmar i bilen va väldigt tröttande. jag tror vi kom fram till vinnåker runt 10 ? inte direkt vad jag hade tänkt mig, allt va så... GAMMALT!!! vi började fixa sängen direkt. inget tufft jobb. sen gick vi in tog 2 mackor och kollade på scrubs, asso dom e så skööna. efter den ''stora'' utmattningen gick vi och la oss och somnade välsdigt gott

vinnåker dag 2: jag när gick vi upp? 1 eller något liknande. vi fick fixa oss direkt. vi blev avbrutna av tompa och marie. dom ville att vi skulle göra jordgubbs tårtan. klart man fixade den? : ^) sen gick vi till några och åt mat. väldigt gott. sen dansade vi runt stången :)  och sen på dansbnan

dag 3 kommer i morgon, eller senare orkar inte skriva måååste träffa folk innan man blir '' hjärn död '' ( victoria goes jennifer stile )


 p.s bilder sen . all right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0