10 saker du kanske inte vet om mej

-jag har fösökt ta hål i min navel typ 100 gånger men skriker altid när den kommer ut på andra sidan
-jag ville bo på landet.
-jag har ungefär7 lskönhets fläckar i mitt ansikte.  ( vissa syns inte när jag sminkar mej )
-jag bor på 3 ställen
-jag blite inte lätt sur , bara om min mamma skriker på mej i onödan!?
-jag har 3 barndoms vänner , amar ravi & daniela
-jag älskar käleksfilmer kan kollapå dom hundra gånger om
-jag tar sönder mina mobiler utan att veta vad jag gör typ 100 gånger om året, heh
- min humor den roligaste som finns därför skrattar jag ofta till mej själv
-ibland när jag somnar hör jag jennifers skratti min hjärna så de e omöjligt att somna!-.-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0