dålig uppdatering

jag vet jag vet... jag har dålig uppdatering...? aja jag har ingen bortförkklaring bara att inte har orkat  , i dag hare varit en lugn dag gick hem i störegnet och bakade kladdkaka, och pratade i tellfeon jmed daniela.mitt humör har varit as jobbig i dag jag har varit glad sur glad sur arg och lessen( inte tårar) jag blir bara irriterad på en viss person! sen så kom ela inspringander och bah din mamma kommer börja stääda!! båda sprang runt och städade, man vill ju inte riskera att hon blir sur hahah ;) sen hade jag träning, och jag suger på attt skuta!!!!!!!!!!!!! mamma och ela glömmde mej så tomas han fick köra hem mej , i morgon börjar jag 9.15 vid torvalla vi ska simma så på med vattenfasta maskaran ( jennifer du med )  ska vara med daniela efer .        puss hej loves xoxo victoria

        
 linda jag saknar dej as mycke!!

Kommentarer
Postat av: johanna

vem är du irreterad på ? XD

2009-05-19 @ 17:38:34
Postat av: victoria

en kille bara

2009-05-20 @ 16:25:24
URL: http://victoriamattsson.blogg.se/
Postat av: jóhanna

okej . arselaram eller eckelemil?

eler ingen

love u my fjortis baby /jooonnnna

2009-05-20 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0