drar till match

ja nu ska jag åka till min match, heh ronja kommer och hämtar upp mej här om typ 5 minuter, matchen e i ösmo, jag har ingagrässkor så kommer väl halka runt på gräset, inatt sov daniela hos mej vi hade de skit kul plus att jag gjorde pickedöden på henne hundra gånger, egentligen skulle vi sova hos putt emed han och linus men hennes mamma blev as sur på daniela( vet inte varför )  så vi fick åka hem men dom kanske ska med oss till gnesta nästa torsdag och över helgen :D aja puss & kraam<3


 hehe

Kommentarer
Postat av: emil

uch

2009-05-15 @ 15:08:27
Postat av: victoria

hahah, menade du usch? haha du e bara omogen liten bög

2009-05-16 @ 12:20:16
URL: http://victoriamattsson.blogg.se/
Postat av: felicia säwström

sötnosar! <3

2009-05-25 @ 09:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0