födelsedags fest

jusst nu e hela släkte hemma hos oss och pratar , min lillebror fyllde år 9 :P i går va jag i grönan, jag va där med jennifer & therese & becca x2 & clara och daniela, haha vad många ''&'' de blev hahah. nu har jag guldkortet . jag och daniela åkte INSANE! så himla läskig jag lovar jag skrek så himla mycke så jag hade ont rästen av kvällen. sen gick vi till extreem jennifer såg pettersson i kön och så klat trängde hon sej, och jag ville ju åka med dom? så jag klättrade över haha, sen åkte vi typ hem , skulle egentligen sova med clara och jennifer men pallade inte, dom va as jobbiga betedde sig som om dom va as fulla, de va bara pinsamt ;) och sen så va alla min fotbolls kläder hemma,

match i dag vi vann med 4-2 skit glaad! jag kännde mej ganska bra, eller jag bröt ju bollen ganska ofta, i går fick jag oxå mitt bank kort och ett nytt busskort ( sommarlovs kortet ) puss och kram :)


jag älskar den här :)


jag kan nu inte erkänna att jag blev fin, men vi behövde rita hahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0