gårdagen va kalas!

hahah, rubriken säger ju allt? haha i går vare träning som va fett skönt jag vet inte varför men de va de iallafall. när jag & jennifer kom hem dushade jag och städade lite i mitt rum hihi. sen låg jag och jennifer  &snackadae ett tag innan vi somnade, jennifer puttade ner mej ur sängen typ tusen gånger ( som alltid ) och då blev anders lite sur på oss eftersom de dunkade i golvet, i dag hare mest varit en lungn dag slutade 2 gick till svartbäcksskolan och och skulle ha våra glassar 3 st var. men han va inte där så vi fick bullar ist. MATIAS HAR GÅTT NER 20 KG!  e inte de coolt?;O aja nu ska jag staks gå hem puss


 hahahahahahahahaahahaha!!

Kommentarer
Postat av: louise

var mattias han som ritade så bra? (:

2009-05-06 @ 22:17:16
Postat av: victoria

jaaa! asso shit han ser ut som ett sklät!

2009-05-07 @ 18:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0