irriterad!

                                    nu har jag saker att klaga om, saker som jag vill ha som jag inte har!

1, jag vill ha  2 nya datorer, min data hos min pappa har vi försökt laga 3 gånger men fortfarande miljoner med virus, min data hos min mamma suger ´, ljudet funkar inte datan e segare en än aphjärna

1 en ny ipod, usch jag hatar snattre eller rånare eller vad man kallre? att gå in i någons skåp och sno massa saker e de moget eller? min ipod tutch blev snodd och min gammla fula ipod nano e helt kaput skärmen e sönder så får gissa mej fram låtarna!

3, högtalare till min data, ´man hör inget när man kolla film.?!

4, mitt guld kort, vart tog de vägen, förra året tappade jag mitt haha, men nu vill jag ha nytt och vi har inte firat jul än,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0